Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje probíhá od roku 2013. Nejprve byl schválen orgány Středočeského kraje a Prahy na přelomu let 2013 a 2014 tzv. I. integrační dokument obsahující analýzu současného stavu, následovalo schválení tzv. II. integračního dokumentu na konci roku 2015. Právě II. integrační dokument doporučil jako jeden z klíčových kroků vznik společného organizátora integrované dopravy.
Od začátku roku 2016 začala III. etapa přípravy společného IDS – realizace. Od dubna 2016 se začala pravidelně scházet Řídící rada nového společného IDS Prahy a Středočeského kraje (zkráceně Řídící rada IDS) na které byl mimo jiné schválen harmonogram integrace jednotlivých oblastí.
Příprava integrace jednotlivých oblastí dle schváleného harmonogramu a výběrová řízení na autobusové dopravce vyžadovaly vznik organizátora integrované dopravy. Tuto činnost zajišťoval pro Prahu a přilehlou část Středočeského kraje ROPID (Regionální organizátor pražské integrované dopravy), příspěvková organizace hl. m. Prahy. Na základě právních analýz byl pro realizaci integrace veřejné dopravy na celém území Středočeského kraje nutný organizátor vlastněný Středočeským krajem (zejména kvůli linkám nezajíždějícím do Prahy). Nejvhodnějším řešením i s ohledem na časové limity dané výběrovými řízeními a harmonogramem integrace se ukázal vznik příspěvkové organizace IDSK, jež bude adekvátním partnerem organizace ROPID – tyto dvě příspěvkové organizace při činnostech na přípravě společného IDS Prahy a Středočeského kraje navzájem spolupracují a doplňují se. Tento postup byl schválen dne 9. srpna 2016 Řídící radou IDS.
Integrovaná doprava Středočeského kraje (IDSK), zahájila svoji činnost k 1. dubnu 2017. IDSK měla na starosti regionální železniční dopravu i autobusové linky pravidelné autobusové dopravy (PAD), Středočeské integrované dopravy (SID) i Pražské integrované dopravy (PID).
Naším cílem po celou tu dobu je ve spolupráci s organizací ROPID, městy, obcemi a dopravci vytvořit společný integrovaný systém pro Středočeský kraj a Prahu, ve kterém budou moci cestující jezdit na 1 jízdenku různými druhy dopravy po území obou krajů.
Společný integrovaný dopravní systém Prahy a Středočeského kraje počínaje 12. červnem 2022 pokrývá celé území Středočeského kraje. Díky integraci posledních dvou oblastí na Příbramsku a Kutnohorsku se již podařilo zapojit všechny příměstské regionální autobusové linky do systému PID, který zahrnuje veškeré vlakové a autobusové spoje včetně MHD v Praze a ve většině středočeských měst. Systém PID už také zasahuje i do sousedních krajů, pokrývá území o rozloze 13 tisíc km čtverečních a obsluhuje více než 3 miliony obyvatel v téměř 1 300 městech a obcích.
Sem spadá koordinace v oblasti:
JUDr. Zdeněk Šponar (ředitel IDSK)
Ing. Pavel Winter (náměstek ředitele pro dopravu) a Ing. Andrej Hoffman (náměstek ředitele pro ekonomiku)
JUDr. Eva Formáčková (náměstkyně pro vnitřní správu a statutární zástupkyně ředitele)
Odbor autobusové dopravy
Pavel Procházka (vedoucí odboru)
Vlastimil Janoušek (vedoucí oddělení)
Ing. Matěj Sobota (projektant dopravy)
Ing. Marek Cymorek (projektant dopravy)
Ing. Jakub Havelka (projektant dopravy)
Jakub Kodeš (projektant dopravy)
Bc. Petr Pinčák (projektant dopravy)
Ing. Jan Smítka (projektant dopravy)
Marek Pospíšil (projektant dopravy)
Ing. Martin Prošek (projektant dopravy)
Ivan Liška (projektant dopravy)
Jan Máca (vedoucí oddělení)
Martin Dlouhý (dispečer)
Ing. Lukáš Fraj (dispečer)
Mgr. Petr Kohout (dispečer)
Ing. Filip Kotas (dispečer)
Martin Kučera (dispečer)
Petr Seman (dispečer)
Ing. Lukáš Andras (dispečer)
Lukáš Mudra (dispečer)
Bc. Zuzana Tréglová (dispečer)
Tomáš Červený
Mgr. Luděk Kudláček (vedoucí oddělení)
Ing. David Janovský (dopravní specialista)
Bc. Lukáš Kubálek (dopravní specialista)
Miroslav Vyka (dopravní specialista)
Bc. Jiří Vecko (vedoucí odboru)
Ing. Stanislav Lešák (vedoucí oddělení)
Ing. Jan Beránek (technolog dopravy)
Ing. David Juřík (technolog dopravy)
Ing. Martin Zahrádka (technolog dopravy)
Mgr. Pavel Treml (technolog dopravy)
Ing. Leoš Smetana (technolog dopravy)
Bc. Martin Hýbl (železniční infrastruktura)
Tomáš Maitner (vedoucí oddělení)
Tomáš Klouček (metodik a koordinátor)
(kontroloři Standardů kvality)
Odbor řízení provozu
Ing. Jan Starec (vedoucí odboru)
Martina Šurovská (vedoucí oddělení)
(kontroloři Standardů kvality)
Monika Blehová (vedoucí oddělení)
Kateřina Pavličíková (přepravní průzkumy)
Vladimír Kout (přepravní průzkumy)
Vratislav Klouda (přepravní průzkumy)
Blanka Štěpánková (přepravní průzkumy)
Jozef Brnčo (přepravní průzkumy)
Martina Štérová (přepravní průzkumy)
Ing. Iva Tyle (vedoucí oddělení)
Mgr. Kateřina Bůžková (marketing)
Mgr. Tomáš Hrad (komunikace s veřejností)
Jakub Fiala (komunikace s veřejností)
Antonín Hejtmánek (pracovník Informačního centra Mladá Boleslav)
Markéta Hobžová (pracovník Informačního centra Kutná Hora)
Gabriela Chvapilová (pracovník Informačního centra Rakovník)
Kamila Stuchlíková (pracovník Informačního centra Rakovník)
Alena Poslušná (pracovník Informačního centra Benešov)
Odbor zastávkové péče
Radovan Ředina (vedoucí odboru)
Tomáš Autrata (vedoucí oddělení)
Miloš Jelínek (pracovník přípravy)
Šimon Šmejkal (pracovník přípravy)
Michal Kříž (pracovník přípravy)
Jakub Maren (pracovník přípravy)
Ondřej Baláž (pracovník přípravy)
Tobiáš Průša (pracovník přípravy)
Olaf Čihák (vedoucí oddělení)
Filip Kašpar (koordinátor - označníky)
Miloslav Novák (pracovník regionáního centra Branydýs n. Labem)
Pavla Malenová (posádka Branydýs n. Labem)
Jiří Sokolář (posádka Branydýs n. Labem)
Jan Červenka (posádka Branydýs n. Labem)
Rostislav Joudal (posádka Branydýs n. Labem)
Karel Rezek (posádka Branydýs n. Labem)
František Tvrdý (posádka Branydýs n. Labem)
Marie Tichá (pracovník regionálního centra Kostelec nad Černými lesy)
David Léotard (posádka Kostelec nad Černými lesy)
Václav Kott (posádka Kostelec nad Černými lesy)
Petr Douša (pracovník regionálního centra Votice)
Zdeněk Černý (posádka Votice)
Pavol Kmiť (pracovník regionálního centra Králův Dvůr)
Martin Nešvera (posádka Králův Dvůr)
Ing. Jiří Pelant (vedoucí odboru)
Martin Venhoda (vedoucí oddělení)
Ing. Ondřej Nosek (systémový inženýr)
Andrea Uherková (Referent vozového parku)
Oddělení přepravní kontroly
Jindřich Stuna, DiS (vedoucí oddělení)
Petr Fabiánek (THP přepravní kontroly)
(administrativní pracovník přepravní kontroly)
(revizorská činnost)
Ing. Bc. Jaromír Vikukel (vedoucí odboru)
Ing. David Mikel (vedoucí oddělení)
Ing. Jan Drobný (speciální analýzy)
Oddělení technického zajištění ekonomických činností
Ing. Lenka Řezáčová (vedoucí oddělení)
Ing. Miroslav Petřek (controlling)
RNDr. Petr Šobora (syst. specialista MOS, ASW, MPV, aj.)
Zdeněk Lapáček (databázový specialista, programátor ext.)
Alice Koudelková (vedoucí oddělení, hlavní účetní)
Ing. Markéta Koubková (senior účetní, metodik účetnictví)
Ilona Červinková (účetní)
Ing. Jan Jansák (vedoucí odboru)
Ondřej Schwarzbach (vedoucí oddělení)
Ing. Marcela Bolková (rozpočtář)
Ing. Martin Prouza (koordinace a strategie)
Ing. Roman Lokaj (smluvní specialista)
Bc. Petr Borský (vedoucí oddělení)
Mgr. Vít Trubička (referent vztahů s obcemi)
Mgr. Eva Drozenová (referent vztahů s obcemi)
Ing. Hana Bělohlavová (vedoucí odboru)
Kateřina Hřídelová (vedoucí oddělení)
Jiřina Nevosadová (referent majetkové správy IDSK)
Ing. Tereza Kyšková (referent majetkové správy KÚSK)
Lenka Vancová (referent veřejných zakázek)
Dagmar Gavendová (vedoucí oddělení)
Ivana Hanušová (mzdová účetní)
Barbora Koudeláková (office manager/HR administrátor)
Pavla Hlavsová (vedoucí oddělení)
Bc. Jan Strašek (GINIS, USN, EKIS, SML)
Pavla Šimůnková (recepce "A", asistentka, evidence pošty)
Bc. Iva Tikovská (recepce "B", asistentka, pokuty)
Ladislav Müller (vedoucí oddělení)
Vladimír Tomko (IT technik junior)
Julio Píša (IT specialista junior)
Povinně zveřejňované informace podle § 5 odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Integrovaná doprava Středočeského kraje, příspěvková organizace
Zřizovatel: Středočeský kraj
Nadřízený orgán: Krajský úřad Středočeského kraje
Povinný subjekt je příspěvkovou organizací zřízenou ke dni 1. dubna 2017 usnesením Zastupitelstva Středočeského kraje č. 020-24/2016/ZK ze dne
19. 9. 2016.
Základním účelem povinného subjektu je zabezpečování zájmů a potřeb Středočeského kraje při vytváření, organizování a kontrole funkce systému hromadné přepravy osob ve Středočeském kraji a v jejím spádovém území.
Povinný subjekt není orgánem veřejné moci ani správním orgánem.
Organizační strukturu IDSK naleznete zde.
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8
pondělí a středa 09:00-11:00
tel.: +420 720 025 631 (linka pro partnery - města, obce a další)
tel.: +420 234 704 560 (infolinka PID)
fax: +420 224 229 423
Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8
Povinný subjekt přijímá dokumenty v elektronické podobě na následujících nosičích dat: CD, DVD, USB flash disk
idsk@idsk.cz (obecná podání)
info@pid.cz (podněty k činnosti povinného subjektu)
pdrwknv
účet č. 2022870006/6000
05792291
CZ05792291
Zřizovací listina
Plán dopravní obslužnosti území
Standardy kvality PID
Osobně v sídle povinného subjektu na adrese: Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8.
Poštovní zásilkou adresovanou povinnému subjektu na adresu jeho sídla: Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8.
Elektronicky na adresu: idsk@idsk.cz
Datovou schránkou: pdrwknv
Osobně v sídle povinného subjektu na adrese: Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8.
Poštovní zásilkou adresovanou povinnému subjektu na adresu jeho sídla: Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8.
Elektronicky na adresu: idsk@idsk.cz, info@pid.cz
Datovou schránkou: pdrwknv
Zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 266/1994 Sb., o dráhách, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících a o změně dalších zákonů
Zákon č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv)
Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
Zákon č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů
Směrnice Evropského parlamentu a Rady 2009/33/ES ze dne 23. dubna 2009, o podpoře čistých a energeticky účinných silničních vozidel, ve znění Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1161 ze dne 20. června 2019
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1370/2007 ze dne 23. října 2007, o veřejných službách v přepravě cestujících po železnici a silnici a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 1191/69 a č. 1107/70
Texty předpisů jsou dálkovým způsobem dostupné v rámci aplikace Sbírka zákonů a Sbírka mezinárodních smluv nebo prostřednictvím komerčních aplikací.
Povinný subjekt v rámci své věcné působnosti nevydává právní předpisy.
Sazebník úhrad nebyl vydán a informace jsou vzhledem k obvyklému počtu a rozsahu podávaných žádostí poskytovány v plném rozsahu bezplatně.
Žádná.
K poskytování informací povinným subjektem nejsou licenční smlouvy potřebné.
Výhradní licence nebyla poskytnuta.
Žádosti o poskytnutí informace ohledně obnovení zastávky Beroun, nemocnice
Žádosti o poskytnutí informace ohledně projednávaného návrhu integrace MHD Příbram do systému PID
Žádosti o poskytnutí informace ohledně projednávaného návrhu integrace MHD Příbram do systému PID_1
Žádosti o poskytnutí informace ohledně projednávaného návrhu integrace MHD Příbram do systému PID_2
Žádost o poskytnutí informace o studii postupu optimalizace tarifního uspořádání PID
Prohlášení o shodě s požadavky nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Prohlašujeme, že naše organizace má zajištěná opatření, která odpovídají požadavkům nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), dále jen "GDPR".
Tato opatření zahrnují:
Žádost o poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") se podává ústně nebo písemně, a to i prostřednictvím sítě nebo služby elektronických komunikací. Listinné žádosti se podávají na adresu: IDSK, Sokolovská 100/94, Karlín, 186 00 Praha 8, elektronické žádosti pak na adresu: idsk@idsk.cz.
Zákon se nevztahuje na poskytování informací, které jsou předmětem průmyslového vlastnictví.
Informace jsou poskytovány do 15 dnů od obdržení žádosti. Ve složitějších případech jsou informace poskytovány do 25 dnů od obdržení žádosti; o tomto prodloužení lhůty a o jeho důvodech musí být žadatel informován před uplynutím základní 15denní lhůty.
V záležitostech výslovně neupravených touto směrnicí postupuje povinný subjekt podle příslušných ustanovení zákona. Práva a povinnosti žadatele nebo povinného subjektu vyplývající ze zákona nejsou touto směrnicí nijak dotčena.
© 2021 Vytvořil: COMPUTER HELP, spol. s r. o. | Design: Vibes Vision